genomkörare

Hej igen,

Idag har jag haft det värsta och bästa ur juridiken.
Det värsta var egentligen förvaltningsrätten, som består av ett enormt stort antal lagar och regleringar.
I två timmar dessutom. Om man vet vad en dålig film innebär, vet man precis vad jag menar.

Del två, handlade om processrätt. Det vill säga, hur allt går till i en domstol; som förberedelse, sakframställan osv.
Intressant faktiskt.

Innan dess var jag på stan och letade upp en mask för tjugo kronor som jag kan använda på maskeraden ikväll. Jag kommer garanterat vara snyggast. Tror jag.

När jag kom hem, typ alldeles nyss, åt jag en sån där Knorr Varma Koppen. Faktum är att soppan inte är så illa, förutom att köttbitarna mer smakar kattmat än kött.

Ska göra mig i ordning strax, men måste slappna av i ett par minuter bara.
Har en f'rbannat, j'vla, jobbig cykelväg hem från skolan varje dag. Därför kan jag absolut unna mig kexchoklad och godis i alla dess former. Om ni cyklade upp för den sega 35-gradersvinkel skulle ni förstå.

Satt och tänkte lite på Patricks band "Icons of Horror", att dom faktiskt är förbannat duktiga. Hoppas verkligen det blir något kontrakt i framtiden, för det förtjänar de verkligen med den kvaliteten på musiken de har.

Nu ska jag kila, hoppas på en bra kväll!

Ett meddelande till min mamma: att din kålpudding gjorde sig väldigt bra i min mage, väldigt gott.
När jag kommer hem i oktober skulle jag gärna vilja ha hemlagad pizza! Por favor?

Adios

Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0