apex

God kväll,

Puh, idag var första dagen i plugget. Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta det; både nervös och intressant.
Nervöst för att schemat inte ligger uppe ännu, börjar bli lite otålig. Men det verkar komma på sin plats i alla fall. Har frågat alla möjliga personer om de vet något gällande schemat.

En lektor sa i vilket fall att det verkar någorlunda förståerligt att jag åker iväg till Chile, men att jag planerar detta väl för att inte missa några föreläsningar.

I vilket fall, jag har börjat få upp ögonen igen för juridiken. Var flitig med frågor idag, i princip bara några få stycken som lyckas prata och ställa frågor. Jag stormtrivs och det känns bra.

Gick upp tidigt som fan, klockan sju. Åt lugn frukost, duschade och stack till introduktionen.

Nu är jag i alla fall hemma, ska ta mig en dusch strax tänkte jag och se vad som händer.

Längtar efter er där hemma, det är bättre än att sakna

Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0