long time

Hej igen!
Det var ett tag sen, minsann.

Har haft en del att göra plus lite obehövligt intresse att skriva i bloggen.
Hur som helst, jag har haft det bra. Har börjat fixa det mesta i Örebro, klagar inte så mycket.
Fast jag saknar er där hemma en hel del.

Idag gick jag och köpte biljett till den där sittningen den 15e oktober, ska bli jätteroligt. Kostym och mina latino-rörelser kommer gå hem den kvällen. Nej men, det ska bli trevligt.

Har inte så mycket att skriva, mer än att jag måste fixa i ordning mina tvättade kläder som bara ligger i en evig, men ren, hög. Bytte lakan, för en gångs skull. Hehe. Sen måste jag sätta mig och läsa igenom litteraturen. Ser fram emot.
Och snart åker vi till Chile! Ska bli enormt roligt att ha familjen vid sin sida i en hel månad och bara göra roliga saker!
Ska dessutom få en snygg bränna tänkte jag.

Adjö, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0