plektrum

God morgon,

Vaknar alltid till solsken i lovely Örebro!
Igår hade jag roligt, var på fest till 22 ungefär med de nya kursarna. Men så tog jag sällskap med en tjej och gick hem till henne, drack te och kollade en film. Sen gick jag de sista 100 metrarna hem till mig.

Ikväll är det lite fest på kåren kl 20, men jag har inte större planer på att dricka faktiskt. Kanske köper en fanta för att ha någonting i händerna.

Igår drack jag vin jag köpt på systemet, men jag la faktiskt ifrån mig vinet när jag inte orkade dricka mer. Tycker att det är lite oattraktivt med onykterhet i större mängd.

Hur som helst, jag ska nog laga lite pasta idag. Väldigt sugen.

Friden,

Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0